MG wypromuje branżę ICT w Hanowerze 6 - 10 marca 2012 r.

Ministerstwo Gospodarki zachęca firmy, regiony i uczelnie do promocji polskich marek ICT na targach CeBIT w Hanowerze od 6 do 10 marca 2012 r.

Aby ułatwić polskim przedsiębiorcom obecnym na targach nawiązanie kontaktów biznesowych, Ministerstwo zapewni wsparcie organizacyjne, techniczne i merytoryczne, przygotowując na 750 m2 polskie stoisko narodowe, które będzie promować polską branżę ICT hasłem „Poland Land of Opportunities”.

Zdaniem ekspertów MG udział w CeBIT 2012 jest szansą dla przedsiębiorców na znalezienie partnerów handlowych, a także kanałów eksportu swoich produktów i usług.

Hasło przewodnie tegorocznej edycji imprezy wystawienniczej to „Managing Trust“ (Bezpieczeństwo w centrum uwagi).

W tym roku podczas targów stoiska i wykłady zgrupowane zostaną w cztery obszary tematyczne:

- CeBIT pro - na którym zagoszczą wydajne i bezpieczne rozwiązania dla przedsiębiorstw komercyjnych,

- CeBIT gov – gdzie zgromadzone będą produkty i usługi dla sektora publicznego oraz służby zdrowia,

- CeBIT life – gdzie będą pokazane produkty w działaniu i przybliżenie nowych modeli biznesowych uwzględniających zmianę roli współczesnych konsumentów,

-  CeBIT lab - to platforma prezentacji przełomowych innowacji i trendów jutra.

By zachęcić polskich przedsiębiorców do udziału w targach CeBIT Ministerstwo Gospodarki, w ramach wieloletnich branżowych programów promocyjnych, planuje uruchomić w najbliższym czasie program promocji dla branży ICT. Według założeń MG, polski przedsiębiorca będzie mógł starać się o dofinansowanie m.in. do udziału we wskazanych targach odbywających się poza granicami Polski (lista zawiera 18 największych branżowych imprez, w tym CeBIT), konferencjach, szkoleniach, misjach gospodarczych. Na zlecenie resortu zostanie przeprowadzona także analiza rynków zagranicznych pod kątem ich potencjału dla polskich eksporterów.

Źródło: www.trade.gov.pl